Alla inlägg den 29 april 2009

Av Elin - 29 april 2009 23:51

Jaha, da var vi har igen da. Midterm imorgon, arbete in pa mandag, redovisning etc. Jag ska inte traka ut er med detaljerna. Vad gor jag da? Har suttit i 45 minuter och stirrat pa en prick pa mitt papper. Det gar bara inte. JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG. Idag sag jag nagra byggarbetare som hallde ut cement och sen plattade ut den sa den blev helt slat och fin och jag tankte att jag kanske egentligen inte ar akademiskt material. Jag kanske borde gora nagot annat. Men nu har jag ju varit pa universitetet 4 ar och nagonstans maste det ju leda.

 Och sa tanker jag pa hur avundsjuk jag ar pa de som hittat en plats i livet dar de vill vara. De har en fast punkt och nagon att vara dar med och de trivs dar och med vad de gor. Jag har ingen fast punkt alls. Och samtidigt ar ju det fantastiskt - jag kan ga var jag vill. Men jag vet inte om jag vill ha pelargonier i fonstret och en liten hund och nara vanner och ga pa teater en gang i veckan eller om jag vill bo i typ en gammal industrilokal i Antwerpen och bara umgas med original och ha konstiga klader och TIME IS RUNNING OUT FOR ME MY FRIENDS! Gulligt med en 19-aring som inte vet var hon ska, ok med en 22-aring som varken vet ut eller in, men bara trottsamt med en 24-aring with no clue. Folk brukar saga att de kanske inte vet vad de vill, men att de iallafall vet vad de inte vill. Jag tycker att det mesta later OK, jag sager ja till det mesta.  Folk i min narhet ar pa vag nagonstans och det gnager gnager gnager i mig om natterna for att jag inte har nan vision eller 5-arsplan. Nar det kommer till kritan ar det bara upp till mig och lord knows att jag har de basta forutsattningarna, men jag vill inte gora nagra planer eller dromma for jag ar radd att jag ska bli besviken nar det inte blir sa.


Jaha, da har jag avslojat alldeles for mycket. Jag ar en san blogg-hora. (forlat mamma och pappa for uttrycket).


Vi pratar om nat annat. Att ata popcorn till middag 2 kvallar i rad ar inte hallbart. Jag var queen of the waves pa surfingen idag. Imorgon ar det valborg och jag ar inte ledsen alls over att jag inte ar i Lund och trangs i stadsparken. Skulle vilja grilla korv och spela UNO istallet. 

Av Elin - 29 april 2009 07:22

Imorgon börjar mitt nya liv och jag ska vara ÄLSKVÄRD!

Av Elin - 29 april 2009 06:32

Idag har jag kommit fram till två saker.


1. Bussar gör mig ledsen. Alla ser så ledsna och trötta och ensamma ut och det är så sad.


2. Jag gillar när killar har diamanter i öronen.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards