Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Venice and puppies

Av Elin - 26 juni 2009 08:16

MJ är död och det är sorgligt, men egentligen bara för de som kände honom. Eller låter jag hård nu? "Thriller" är fortfarande en amazing video och jag var ett stort fan när jag var liten. "Man in the mirror" var min favvo, och jag skruvade av mässingsknoppen från sänggaveln och låtsades att det var en guldmikrofon och mimade framför spegeln.


Igår fick jag och Elin låna Patsy the car och vi åkte till Fashion Island. Elin köpte things och jag spenderade 2 timmar hos valparna i djuraffären. Det var PUPPY HEAVEN! Jag låtsades att jag skulle köpa (det är så man får kela med dom) en liten liten westie som knappt hade päls, bara ljusrosa hud. Dog 40 000 gånger. Djurbarn är det bästa som finns.

På kvällen drack vi mojitos med Nicole uppe på taket på ett hotell i Laguna Beach och havet var fantastiskt och sen köpte vi med oss In´n´Out burgers till oss och Calle och såg "Valkyrie". Jag som nyligen sett en dokumentär om kuppen var måttligt imponerad (dokumentärer om andra världskriget kl. 02 på morgonen är alltid amazing) men helt OK.


Idag åkte vi till Venice Beach, aka Muscle Beach. Vi gick längs med boardwalken och det är så kul och så mycket att titta på och så mycket knäppa människor med pitbulls i clownkläder, hennatatueringar, dreads, inoljade muskler, string-speedos och "lustiga" hattar. Överallt säljs det t-shirtar med sexuella skämt (I´m a sex instructor. First lesson is free.), hemmagjord konst och i gymmet på stranden står männen och beundrar sig själva i spegeln. Jag älskar såklart det.


På hemvägen TJ Maxade vi lite och sen god middag. Nu ska jag bli brunett.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards