Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Elin - 10 juni 2009 21:35

Saker som jag alskar med Calif:


* Nar folk gar av bussen tackar de busschaufforen. Jag med.

* Nar du handlar i affaren onskar kassorskan dig en trevlig dag. Jag bryr mig inte om ifall hon menar det eller inte, jag blir glad varenda gang.

* Nar jag dricker kaffe utanfor biblioteket kommer en pytteliten kolibri forbi och stannar i luften precis framfor mig och hans vingar ror sig sa fort att jag inte ens kan se dom. Precis som en seriefigur.

* Nar folk gar forbi med en gullig hund och ser att jag tittar pa den och ler sa kommer de fram med hunden och fragar om jag vill klappa. Jag vill alltid klappa!

* Pa TV finns det ett program som foljer en affar som saljer brollopsklanningar och allt gar ut pa att man far folja kunderna hitta sin dromklanning. 


Annat jag tycker om ar ju jordnotssmor,  stentvattade jeans och langt har men det visste ni nog redan.


Vad jag inte tycker om ar att jag inte hade nagon att ga med pa Glasvegas igar. Men det ar OK, den basta musikupplevelsen har jag anda i min Ipod nar jag cyklar langs med havet, eller pa ett dansgolv nagonstans. 

Av Elin - 10 juni 2009 00:57

Jag traffade Anouk som jag ska sjunga en duett med imorgon och hon tipsade mig om att studenterna i teaterkursen "Comedy" skulle ha sin uppvisning, sa vi gick saklart dit. Det var sketcher och danser och svart humor och enkel humor och jag kiknade av skratt  och madde som en prins efterat. Jag kommer ihag forsta gangen jag gick pa standup med Par och Manda i Malmo och jag var skeptisk och tyckte det var tramsigt, men jag vet inte om det var olen, eller att alla andra skrattade eller om de verkligen var roliga men jag hade hur kul som helst. Det ar enkelt att fa mig att skratta, det ar typ bara "Everybode love Raymond", "King of Queens" och "How I met you mother" som ar aptrakiga.


For ovrigt tipsar jag an en gang om brollans och Coties blogg dar de nu laggt uppbilder fran vart fodelsedagsfirande forra helgen. Bilder ar kul och ingenting jag kan erbjuda har sa ga in pa nicoleandcalle.blogspot.com

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards