Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Elin - 12 juni 2009 09:33

"Nej, jag kan inte gå på fest i Mission beach ikväll, jag ska skriva på mitt paper."

"Nej, jag kan inte möta dig på en bar downtown, jag måste skriva på mitt paper."

"Nej, jag kan inte gå med er ut i PB, jag ska skriva klart mitt paper."


Suck och stön. Idag har jag suttit klistrad här vi datorn och skrivit om flexibility, equality och angel investors. Dock med avbrott för att leka hänga gubben, springa och döda 3 spindlar i min nattduksbord.


Det går långsamt och fast jag intalar mig själv att det är OK att släppa det nu, att det inte måste bli perfekt så kan jag bara inte jobba så. Och jag säger till mig själv att detta är det sista jag måste göra innan en extremt lång semester (fastän ganska mycket i mitt liv redan är som en semester), men det går inte snabbare för det. Tydligen så passar jag inte längre in i familjen Holmgrens motto "fort och fel!"


Jag äter salta kringlor och idag har det varit strålande sol och jag har börjat packa litegranna och det är ändå inte så dumt att vara jag. Jag tycker ju om att skriva.


Dagens guilty pleasure är Eleven Finger's "Paralyser". Den går på repeat och jag har inte ens vett att skämmas för det.


Imorgon kör vi brunch i PB och sen campus för sista gången. Så konstigt.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards