Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Elin - 9 juni 2009 19:53

Jag ar such a test taker! Har redan fatt tillbaka tentan fran igar och hade igen over 100% ratt, vilket innebar att jag gjorde helt amazingly bra ifran mig i den kursen. Feel free to call me Einstein. Imorse var det leadership tentan, sa nu ar det bara konsert imorgon och paper in pa fredag och sen ar det klart! Det ar inte bara positivt dock; det innebar ju ocksa att jag snart aker hem.


Inatt sov jag hos Marni sa jag slapp aka till campus i gryningen for tentan. Hon ar such a sweetheart och hade skrivit en langt avskedbrev till mig. Man traffar ju dagligen nya manniskor och man pratar och lar kanna folk lite lost, men det har med att hitta enn ny van, en "riktig" van, det ar lite som att bli foralskad. Det ar liksom sa spannande och roligt och hander nog mer sallan an man faktiskt inser.


Pa sant amerikanskt sleepover maner, lag vi efter pluggandet i Marnis rosa puffiga sang, drack oboy och tittade pa den fjarde Harry Potter filmen, mest for att ultrakakan Robert Patinson ar med i den.  Jag har ju alltid varit skeptiskt mot Harry Potter, men den var faktiskt ganska spannande. Mest for att den fantastiskt vackre Ralph Fiennes spelade den fasansfulle Voldemort som har en nasa som en orm och obehagliga tander. Men naturligtvis mest for att JARVIS COCKER AR MED OCH SJUNGER! Jag dog. Den mannen kan inte gora nagra fel.


Nu ska jag pula lite med uppsatsen och sen ska jag traffa min sanglarare Linda och ga igenom en sang for imorgon, da vi ska ha konsert och mina kompisar kommer och tittar. Sjalvklart ar jag lite nervos. Jag skulle kunna sjunga for en miljon framlingar utan problem, men tycker att det ar hur pinsamt som helst att sjunga infor familjen vid middagsbordet. Fast jag gor det ju sa garna anda. Haha, jag ar precis som Jenna i 30 Rock och vill garna att folk star utanfor badrummet och lyssnar andaktigt nar jag sjunger i duschen.


Fick precis reda pa att Glasvegas spelar pa On Broadway ikvall! Dar ryker kameran, kultur gar fore materiella ting. 

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards