Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Elin - 3 juni 2009 21:54

Nu ar det slut pa sentimentala inlagg fran mig, nu ar det hardcore effektivitet som galler!

Ah, jag sitter har i min vanliga bibliotekshala och skriver sa fingrarna gloder. Inte riktigt...men nastan. Imorgon ar det deadline - jag jobbar sa bra under press att det ar amazing.


Igar var vi hemma hos grannarna och at middag. Alla satt i soffor i vardagsrummet och at pa papptallrikar ur knat. Med plastgaffel- kniv bjods det inte pa. Mitt i allt lag en star schafer och gnagde pa ett ben. Vad ar det med amerikanarna? Eller iallafall med vara grannar?  Trevligt dock och det bjods pa cheesecake sa vem ar jag att klaga?


Igar brot jag trenden med att sova 2 timmar per natt och vaknade pigg och frasch som en liten ros. Surfingen bjod varken pa vagor, salar eller sol sa vi satt mest och glodde pa vara brador. 


For ovrigt har jag 33 (jag skojar inte) myggbett pa benen och jag tycker inte ens att det ar ett i-landsproblem for kliandet tar over hela ditt liv och gor dig spattig och helt galen.


I sommar vill jag lagga pussel (alskar att sortera ut kantbitarna) och lyssna pa sommarpratarna i P1. 

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards