Alla inlägg den 20 april 2009

Av Elin - 20 april 2009 02:30

I fredags åkte vi ju till 1-dollars-ölen på Scrips och den här gången hade de bytt lokal och hottat upp sig! Nu är det typ PÅ stranden och de bjuder på gratis varm korv. Jag dog av lycka och spillde senap över hela byxorna av bara farten. Tanken var att jag skulle gå dit en stund och sen åka hem och kolla på film med frugan, men som alla vet så är det de oplanerade och oförutsägbara kvällarna som är roligast så det blev en annan bar och sen en fest och spexiga upptåg från min sida.

Lördagen spenderades på stranden och vi åkte och hämtade vår lilla sjukling till bil och sen förberedde vi för kvällens grillning. Även här var det tänkt att det skulle bli en lugn liten tillställning, men det slutade med beerpong och en ny lek som kallas flipcup som jag älskade! God mat och goda vänner och jag var nöjd.

Idag har det inte hänt mycket. Jag brände mig son ett as igår och försökte ta det lite lugnare med solen idag. Aleksander är i LA och lämnar sin flickvän på flygplatsen och Sophia och Elin är duktiga studenter. Jag har ägnat mig åt min vanliga favorithobby; nämligen att cykla och glo på folk. Ikväll kommer vännen Afsoon hit och vi äter tonfisksallad och glor på film. Imorgon är det Lykke Li  konsert!


Bild nummer 1 är den fina ringen som ser exakt ut som vår vän Jia och som jag med stolthet bär.

Bild nummer 2 visar vad jag sysslar med när de andra är duktiga kockar vid grillen. Jag är sällskapsdam.

Av Elin - 20 april 2009 02:27

Den här lille guldklimpen sitter på vårt kylskåp och skiner som en liten sol. Tills i sommar får jag nöja mig med att titta på bilder och alla blir glada när de tittar på kejsaren.

Av Elin - 20 april 2009 02:25

Så här ser himlen ut varje dag i mitt liv nuförtiden.

Av Elin - 20 april 2009 02:22

Så här ser det ut i omklädningsrummet på skolans gym. Jag kan inte riktigt föreställa mig att någon kvinnlig student skulle pynta sitt skåp på Gerda så i Lund, men som ni ser kan man här i USA följa Britney´s uppgång och fall så jag är inte den som klagar.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards