Alla inlägg den 16 april 2009

Av Elin - 16 april 2009 00:21

Nufortiden ar minneskort tydligen asbilliga.

Av Elin - 16 april 2009 00:08

Surfklassen imorse var installd pga. storm. Bra, jag vill inte do an. Kande anda den lutheranska piskan vina over ryggen och gick till skolans pool och simmade istallet. I hogtalarna spelade de 50-talsmusik och alla crawlade eller korde fjarilssim utan jag som tantsimmade. Hangde i jacuzzin ocksa och pa sedvanligt amerikanskt maner bjods det pa smaprat.


At Hare Krishna-lunch (munkarna saljer billig veganmat och forsoker fa dig att komma till deras infomoten i templet) med vannen Christina som kommit in pa graduate school for att bli psykolog i San Francisco. Jag blev sugen. Insag sen att Christina last 4 ar pa UCSD, praktiserat pa ett sjukhus 1 ar och nu ska lasa 5 ar pa graduate school. Jag angrade mig. Jag tror annars att jag gillat att vara psykolog. Ikvall vill jag inte stada eller betala rakningar eller tvatta eller kolla pa en film. Kollar man pa film ska man gora det ALL IN, inget halvhjartat forsok till "mys". ("Mys" ar for ovrigt djavulens ord. Maste paminna mig sjalv om att aldrig anvanda det. Typ folks facebook-status "Ikvall: vaffelmys med tjejerna! Langtar!". Inte OK.) Jag vill sjunga singstar och ata patatas bravas, men nu ska jag fortsatta lasa om Silicon Valley och OH MY GOD jag har aldrig last sa langsamt i hela mitt liv. 

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards