Alla inlägg den 11 april 2009

Av Elin - 11 april 2009 00:43

Ja, men jisses, efter mycket pusslande har jag iallafall fatt ivag min ansokan till kurser i host. 7,5 hp pa 25% distans period 1+2, och 15 hp 100% period 1 i Lund, och 2 x 7,5 hp pa 50% period 2 pa distans. Ar det konstigt att det tog tid? Jag tycker det ser ut som en ekvation och ekvationer ar faktiskt det enda jag gillar med matte.

Naval, det blev iallafall kandidatuppsatsen i arbetsratt i Lund, foretagsekonomi med inriktning pa personal pa Mittuniversitetet, Kommunikation och Human Resource Management pa Hogskolan pa Gotland och Ledarskap och hallbar arbetsmiljo pa Blekinge Tekniska Hogskola. Jag har inget forsvar. Bara att man tager vad man haver och att det inte finns en chans i helvetet att jag flyttar till Ostersund dar de annars verkar ha vettiga PA-kurser.

En kurs var jag tvungen att valja bort aven om den verkade intressant, da den gick pa "Hogskolan i Vast". Ursakta? Jag hatar att vara en snobb, men var ligger denna hogskola? Langst med vastkusten? Och var ligger egentligen Mitthogskolan? Som en sann och van konsument vill jag helst ha varumarken som jag kanner igen och Gotland och Blekinge vet jag iallafall var de ligger. Kursen pa Mitthogskolan brot mot mina principer, men hangde med av bara farten.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards