Alla inlägg den 25 april 2009

Av Elin - 25 april 2009 18:26

Jamen jisses, jag får aldrig glömma min bettskena igen- jag gnisslar som om det inte fanns nån morgondag.


 I torsdags var vi på ett gallery opening, med pretzels och kakor, men konsten var medioker så jag drog vidare till en bar och ett coolt gammalt hotell som blivit ombyggt till värsta konstfesten. Poolen var fylld med orangea badbollar - du hade gillat det mamma!

Fredags var det gymmet och sen skulle jag sitta på biblioteket och studera. MYCKET VIKTIGT då det är midterms nästa vecka och jag inte riktigt är ikapp...Vaknade 2 timmar senare med dreggel över hela axeln...varför kan jag inte hålla mig vaken? Vi mötte upp lite folk på 1-dollarsölen på Scripps, men idag bjöd de inte på varm korv. Drog vidare till en billig viatnamesisk restaurang där vi åt nudelsoppa och sen var alla trötta och tråkiga så vi drog hem. Jag bestämde mig av någon anledning för att titta på filmen "Deep Blue Sea" där hajar blivit assmarta och dödar folk till höger och vänster. Inte så smart kvällen innan man ska ut och surfa, särskilt inte om man har en inte helt rationell, men dock så riktigl rädsla för dem.  Jepp, idag hyr jag och Aleksander och Sabina brädor och åker och övar. Känner inte att jag gör några framsteg utan är precis så dålig som jag alltid varit.

Först ska jag dock ta på mig en kofta och gå ut i solen och skypa med Frida, min gulliga gulliga bebis.


En tråkig effekt som livet i Californien har på en är att det får livet hemma i Lund att verka så himla grått och trist. Jag har liksom alltid haft jättekul i Lund, men av någon anledning så tycker jag plötsligt att valborg och fester och nationer verkar så himla himla tråkiga och ospännande. Hoppas det går över när jag kommer dit, jag har ju ändå ett år kvar där.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards