Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Superbowl

Av Elin - 3 februari 2009 08:03

Ännu en fantastisk söndag! Jag hoppas på att det blir en vana, men två i rad kanske inte räcker för det? Igår var det dags för Superbowl och jag och Alex körde Mean Machine (inte att förväxlas med Suger Paw) upp till OC för att möta upp Calle och Nicole och deras vänner. Vi tog oss från Playa Circle till Newport, och fick till Alex stora glädje ta den lilla bilfärjan, hem till Trevor och Leann. Och sen bockades det bara av från listan av trevliga grejer. Strålande sol, altan med högtalare och TV, öl och mimosas, cykeltur längst med boardwalken, grillning, chips, neonblå muffins med tuffa ringar och vadslagning. Grabbarna spelade beachvolleyboll och töserna åt kakor. Och ja, det kollades på amerikansk fotboll också. Tyvärr insåg jag först när det var 15 minuter kvar av matchen att det faktiskt var sjukt spännande och att det är ganska kul att kolla på football. Such a Johnny-come-lately! Tyvärr vann inte vårt lag, dvs de som jag helt enkelt bestämt mig för att heja på för att de andra sa att man skulle det, men jag och Aleksander vann dock fina pengar på vadslagningen! Gött att casha in på sitt stora sportintresse. Mot kvällen tog vi cyklarna och drog och spelade biljard och dart. Ingen extremcykling som förra söndagen den här gången, men vi smet inom en tatuerare och förundrades över att någon förra veckan hade tatuerat in Christofer Walkens ansikte på kroppen...varför liksom? Mor och far behöver inte oroa sig, vi gick därifrån utan ingrepp från tatuerarens sida, men vem vet...Kareoke blev det inte heller till allas besvikelse.

Nåväl, Nicole körde oss säkert hem till Aliso Viejo igen där jag och Ingo körde en halvtimmes aggressiv lek innan det var dags att sova. Söndagarna i California är så mycket roligare än I Sverige, that´s for sure!

Lite bilder läggs upp där man kan se oss götta oss på altanen, och även en där jag imiterar Kid Rock i en hatt.

 
 
Ingen bild

Mamsen

3 februari 2009 14:10

Vad härligt det låter!! Men Snulle, du är ju precis lika blond som innan!?

 
Ingen bild

Calle

3 februari 2009 18:00

"jag var faktiskt jaaaaakligt nara pa att kora en tatuering".
/alex efter att ha gatt ut ur tatueringsstudion.
eller hur...

 
Ingen bild

Elin

3 februari 2009 19:15

Calle - Haha, eller hur?! Sa nara...
Mojjan - nono, mycket mer nyanserat morkblond nu! Eller det var morkare for en vecka sen iallafall.

 
Ingen bild

Calle

4 februari 2009 07:22

kollade precis lite mer noga pa bilderna och insag att du ju ar sjukt snygg i hatt! kan du inte kora en michael och bara sno elin r's robin hood-hatt?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards