Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Elin - 17 februari 2009 18:38

Om man ater en stor och stadig frukost med frukt och fibrer och gud vet allt klockan 07 och ar hungrig som ett djur kl 09, ar det ett tecken pa att man tojt ut sin magsack lite for mycket?


Kliet pa benen ar tillbaka, sedan det tagit ett uppehall i nastan 6 manader. Jag trodde varmen och fuktigheten ratt bot pa det for alltid, men icke! Kanske verkar som en smasak, men nar man kl 4 pa morgonen pa ALLVAR fundrar pa att ga upp for att leta kli-tillhyggen (gaffel, harborste, nagelfil eller rivjarn var nagra av mina ideer) da  vet man att the botten is nadd.


Nu sitter jag i bibblans dungeons och ska testa en ny strategi, namligen effektivitet. Om jag kan bli av med mitt damp-beteende och faktiskt fa lite nytta gjort, sa tror jag att jag kommer hinna.


Ok, universums trakigaste blogginlagg. (Fast ibland nar jag har kollat in andra bloggar har pa bloggagratis.se blir man nastan morkradd. Jag ar ingen sprakfacist och ar trott pa de som fortfarande stor sig pa sarskrivingar, men holy moses, man kan faktiskt inte skriva 7 utropstecken i rad och stava tillbaka som tebax. Eller sa ar jag bara konservativ. Det ar lite som nar folk lagger upp skitbilder pa Facebook som ar helt suddiga eller forestaller typ en hand. Choose your pictures people!)


Sadar ja, dar fick asiktsmaskinen jobba lite.

Av Elin - 17 februari 2009 01:16

Visst är det grant när körsbärsträden blommar i natten? Särskilt när det är februari...sorry Sweden, you´ll just have to wait typ ett halvår till!

Av Elin - 17 februari 2009 01:12

Jag har alltid avskytt att bli fotad. Dels för att det aldrig blir särskilt bra (även om jag för ett tag sedan kom till insikten om att det kanske inte är det att jag inte är fotogenique, jag kanske bara ser ut så helt enkelt), dels för att jag inte tycker så mycket om att folk kan titta på mig när jag inte är med och kan kompensera med min charm och intelligens. Jag har börjat komma över det dock, som ni märker, och lägger nu helt ogenerat och lättfotat upp bilder på mig själv på bloggen.


När jag kollade igenom mina bilder idag insåg jag att det runs in the family. Detta är helt allvarligt den bästa bilden jag lyckades hitta av dig Bro-lo!

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards