Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elin - 12 februari 2009 07:52

En del skulle kanske hävda att det en regnig onsdagkväll före en tenta är ganska trist. Särskilt om man som jag är lite lonely.

Men jag måste hävda motsatsen för jag har vet att en påse Trolli med persikosmak ("Artificially flavoured!" står det på påsen. Som om det skulle vara något positivt.), ett glas rött, en ansiktsmask och ett skypesamtal med sina lovely föräldrar gör en happy!


Märk väl att jag på bilden redan har två Trollis i munnen.

Av Elin - 12 februari 2009 07:49

Hur störigt är det förresten inte med folk som sjunger med stängda ögon? Jag stör mig sjukt mycket på det. Det är som de kristna med plastglasögonen (Anna, du vet vad jag menar här), ALLA som sjunger med stängda ögon är liksom töntiga. Så enkelt är det, svart och vitt!


Läste by the way att man i Ryssland är mästare på att se saker som svart eller vitt, ingen gråskala där inte. Ännu en anledning att love Russia!

Av Elin - 12 februari 2009 00:05

Det ar konstigt att ga igenom ett helt campus utan att kanna igen ett enda ansikte. Jag har varit sa bortskamd med mina lovely friends hemma att jag nog inte forstatt hur svart det kan vara att hitta folk det klickar med.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards