Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Elin - 15 februari 2009 22:33

It´s been a while.

I torsdags körde jag ett midterms race till och kollade på "Oldschool" på kvällen. Inte så rolig.

I fredags var det surflektion och holy moses är jag dålig! Vi har två surflärare och en spenderade hela lektionen bara med mig i ett desperat försök att försöka få mig att stå upp. Jag har dock utvecklat en lustig teknik som innebär att jag kravlar mig upp på brädan, hasar mig framåt och ställer mig på knä. Ganska roligt. Men det är inte surfin jag sysslar med, snarare typ hänger jag i vattnet och lattjar och håller på att dö.

På kvällen blev det förfest och sen Jack´s i La Jolla, vilket var funny funny. Mycket dans.

Igår sken faktiskt solen och vi ville göra något kul. Åkte till Windansea i La Jolla och tittade på surfare och käkade organiska lovely hamburgare i La Jolla. På kvällen var det någon slags konstfest i North Park (den lite mer "alternativa" delen av San Diego, vilket innebär att alla killar har Jason Mraz hatt. Alla gallerier var öppna, massa folk och musik. Konstenj var crappy (stilleben av frukt liksom. Kul.) men stämingen fin och sen käkade vi middag och tog en öl och allt var i sin ordning.

Idag står tiden pretty much stilla och jag ska mest städa och plugga. Nothing spectacular. Imorgon är det President´s Day vilket innebär - lediga! Innebär i praktiken inget för mig, men ändå liksom.

Av Elin - 15 februari 2009 22:31

And now I love Russia even more.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards