Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Elin - 16 februari 2009 23:17

Ok, jag vet att det inte hjälper att gnälla och att jag har familjemedlemmar som alltid verkar bli lite besvikna så fort jag skriver något negativt. Men nu hängde min dator sig så att jag missade deadlinen att skicka in en grej. Och sen går det av någon anledningen inte att öppna en fil som jag MÅSTE ha till ett arbete som ska vara färdigt. Jag försölker skriva ut den på Elins dator, men då fastnar pappret i skrivaren och jag får inte ut skiten!


Jag ska fly tekniken och bli amish. Odla mina egna grönsaker, utfodra mina hästar och läsa i sterarinljusets sken.

Av Elin - 16 februari 2009 21:34

Först drar Bank of America 100 dollar från mitt konto för att jag handlat på det utan att veta att jag låg på minus för att DE hade dragit 6 dollar i nån jädra avgift utan att jag visste om det.

Sen går pucko-Elin på nåt bedrägeri på min dator som hävdar att jag har virus och måste köpa ett antivirussprogram för 90 dollar, vilket jag såklart gör. Så nu har jag visst inget fungerande antivirusskydd alls, men när jag laddar ner ett riktigt program (gratis såklart!) så visar det sig att jag har virus på datorn!


Thanks a lot.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards