Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Elin - 21 februari 2009 22:37

Det ar sa trakigt att jag glommer att ta med min kamera overallt - jag hittar saker jag borde fota och lagga upp har hela tiden!

Sedan sist har det val hant en del skoj. I torsdag var vi nagra stycken som drack vin pa en vinbar i Hillcrest. Manga goda viner, en nice efterrattstallrik och sadana tunnor som det brinner i som uteliggare alltid varmer handerna pa i daliga filmer, sa att man kunde sitta utomhus och ha det gott.

Igarmorse var det dags for surf igen och man kan med lite god vilja saga att jag faktiskt stod upp en mikrosekund! Min instruktor ar sa snall och berattade att det tagit manader for honom att komma upp. Bara det att han vara 4 ar da...Jag vet att jag inte ska jamfora mig med andra, men jag ar sa trott pa att vara osportig och tontig, och alla andra i gruppen star ju upp nu!

Iallafall, det var kul, det ar val viktigast.

Vadret var helt fantastiskt igar, som en fin sommardag och jag gick bara runt och mos. Akte till ett mall har i narheten och letade efter en parfym, men hittade den inte. Dock hittade jag en tam gris i koppel som kunde sitta, ligga och rulla runt pa kommando. SA gullig! 

Pa kavllen gick vi pa basket har pa campus - UCSD mot San Francisco State. Holy mother of Jesus, vilket spektakel! Allting var pyntat i gult och blatt (UCSD:s farger), ballonger,  band, cheerleaders, collegekillar med bar overkropp och collegetjejer i BH som skrek allt vad de kunde. Kvallen avslutades med fyrverkeri till tonerna av Guns' n' Roses "Sweet Child of Mine". Men inte forran nagon satt igang brandlarmet och det anlant en brandbil. Vem som vann? UCSD saklart.

Imorse var det dags for surfing igen och jag blir inte battre. Nog om det.

Nu ar jag pa campus och ska traffa tva tjejer for att dricka kaffe och (om jag far bestamma) ata frozen yoghurt med gummibears!

Ikvall blir det fodelsedagsparty hos nagon jag aldrig traffat och det ska bli gotte!

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards