Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Till ill madre och tutts

Av Elin - 2 juni 2009 03:40

Mum and dad,


den har ar till er. Men forst vill jag bara informera dig, far, om att den aggressiva fageln ar en brewers blackbird, alltsa nagon slags koltrast. Skont att du slipper ga runt och undra nu.


Igar var det mors dag i Sverige och jag var en dalig dotter som inte horde av mig. Men jag lovar att make it up to you nar jag kommer hem mamma!Jag lovar dock att inte gora de torra sma minipajerna Calle, Nicole och Aleksander var tvungna att knappra pa!


Men faktum ar att jag sa ofta tanker pa vilken amazing familj jag har. Jag har traffat sa manga som inte alls kommer overens, eller som t o m direkt ogillar varandra. Jag inte bara gillar min familia valdigt mycket  - vi har dessutom alltid sa roligt ihop och jag ar sa tacksam for allt ni gor for mig!


Tack tack tack, ni ar det finaste jag vet. 

 
 
Ingen bild

pär

2 juni 2009 13:07

torra minipajer, pourqoui? använde du receptet jag skickade?

 
Ingen bild

Calle

4 juni 2009 08:43

torra sma minipajer (taftologi? sma mini?)?
no no no - grymt goda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards