Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Boogieboarding 4 life!

Av Elin - 26 maj 2009 21:34

Nja, inte riktigt. Aleksander surfade igar och jag lag som en tont och plaskade pa min lilla boogieboard och kom ingenstans. Forsokte surfa pa Aleks lilla lilla brada, men ar man vad vid en brada the size of Finlandsfarjan ar det svart att hitta balansen. Det positiva var dock att det var sa varmt i vattnet att man kunde bada utan vatdrakt i sakert 10 minuter! Nu ska det badas varje dag mina vanner. No mercy.


Sag ju min forsta hela amerikanska fotbolls-match (Superbowl) tidigar i varas och igar tyckte jag att jag var mogen att ge mig in pa basketen. Jag och Aleks laddade med chips och lask pa redigt svennebanan-maner och jag forsokte vara intresserad - vilket faktiskt inte var sa svart, aven om jag mest satt och googlade den morklockige Pau Gasol for att se var han bor och om han ar singel. Tyvarr spelade Lakers som en pase notter och mitt sportintresse kommer nog laggas pa is...iallfall tills fotbolls-VM da jag tar mitt ansvar i Sveriges hejarklack.


Om 10 minuter har jag uppvisning pa Singing for Actors. Har lock for bada oronen vilket innebar att jag skriker nar jag pratar...vill inte ens tanka pa hur det blir nar jag sjunger....hehehe. Stackars klasskamrater. Men det kan dom ha om dom envisas med att sjunga latar ur Lilla Sjojungfrun och Aladinn hela tiden.


Ikvall ar det Jens Lekman konsert har pa The Loft pa campus och vi ska ha "picnic" i Jias studio innan. Picnincar utomhus ar liksom inte sa kul har, jag menar rosevinet kan man ju glomma - inte ens en kall folkol far man roa sig med. Lund har sina fordelar. Jag ar laddad infor konserten.


Satt upp inatt och tittade pa 5 avsnitt pa raken av "30 Rock" pa nbc:s hemsida. Jag ar ju alltid sist med allt, jag vet, men det har ar saaa kul! Mum and dad, kanske kan detta bli var nya "Desperate Housewifes" i sommar?

 
 
Ingen bild

mamsen

27 maj 2009 07:54

Vad bra! Vi behöver något nytt. Vi älskade Mad Men! Man ska inte bada när man är förkyld (ang locket för öronen).

 
Ingen bild

Pär

27 maj 2009 21:39

det gör inget att du är lite johnny-come-lately, jag kan se om alla avsnitt med dig om du vill. (för kanske femte gången!) xx

 
Ingen bild

sara

29 maj 2009 06:44

nej men! Jag upptackte 30 Rock igar da min amerikanska flatmate satte igang att kolla pa en sasong, love it! (och jag hade inte ens hort talas om det innan, sa du var inte sist :) Det ar iofs lite av varldens ande har pa nz, men anda! Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards