Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Elin - 10 maj 2009 03:21

It´s the end of an era. Vår söta lilla smutsgris till bil som varit ända uppe i San Fran och som vi kört varje dag och haft många roliga stunder i är såld. Vi lade upp den på craigslist och en timme senare var han såld. Jag upptäckte till min stora förskräckelse imorse att han läckte olja som en gris igen och lät väldigt konstigt, men killen som köpte den var mekaniker och sa att han skulle rusta upp den. Sugar bor nu i Escondido och blir förhoppningsvis älskad. Som tur var kom jag i sista sekund ihåg att ta ut taxi-chaffis-pärlorna som täckte framsätena  - puh.


Imorse gick jag upp med tuppen och cyklade till Jia för vi skulle på yoga. Instruktören var en liten liten liten hob som kunde ställa sig på händer och gå ner i split som om det var ingenting. Jag var tönten längst bak som hade en handduk istället för yogamatta och som inte ens kunde nå golvet med händerna. Avslappningen var skön iallafall.

Idag har vi mest pluggat, pysslat med bilförsäljningen och tatt det lugnt. Ikväll blir det grillning och sen antingen W Hotel i nerstan, eller en bar med trans-show i nortpark. Jag är naturligtvis mest frestad av det senare.


Ett tag var det förvirrat där, men nu känner jag lite att jag är inne på rätt spår igen. Skoltröttheten är kvar, men är inte det naturligt? Ska det inte göra ont när knoppar brister? (Är lite som Ron Burgundy här, jag har aldrig riktigt förstått när det uttrycket ska användas.)



Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards