Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Elin - 9 maj 2009 05:36

Jaha, vad har hänt sen sist? Vi har som vanligt besök här i huset, det är lite som att bo på ett hostel alltid. Igår grillade vi och stod i och sen gick vi ett stort gäng till PB Bar & Grill och det var väl ok...förutom att en vakt kom fram till mig och sa att jag inte fick ha min luva på tröjan uppfälld. Jag försökte förklara att det var en del av min outfit och att jag inte hade något gömt i luvan och att min guldkjol och högklckat väl gjorde mig fin, men han lyssnade inte på det örat. Det här landet och deras regler alltså. Natten avslutades med spontanpicnic på stranden.

Idag var jag trött trött trött och när jag är trött så blir jag en ledsen lipsill så när vår bil gick sönder IGEN(!) tog jag inte det så bra. Vår mekaniker sa att han kunde köpa den av oss för 800 dollar och vi funderar på att göra det för vem annars kommer vilja köpa en trasig bil? Frågan är nu hur vi ska klara oss utan bil tills 27:e juni, men det går väl bra. Det hjälper aldrig att vara en lipsill. Nu ska jag ut och cykla för det är det bästa jag vet och annars har jag inga planer. Underligt på en fredagkväll. Kanske är jag inte så poppis som jag vill intala mig själv att jag är.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards