Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Elin - 2 maj 2009 21:08

Min bror är världens bästa. Han var på Moneybrothers spelning i LA i onsdags, men jag kunde inte följa med på grund av midterms. Så för att muntra upp mig skickade han skiva (signerad och med en personlig hälsning och telefonnummer och allt) och fint foto på pengabrorsan himself och Nicole. It made my day.


Nu tar jag mina tråkiga böcker om den nya ekonomin i väst och flyttar ut till solen på altanen. Kan lika gärna bli brun medan jag läser. Jag bryr mig inte om att jag kommer se ut som en väska i ansiktet när jag är 40. Moneybrother får följa med ut och sjunga för mig och grannarna.

Hej

Av Elin - 2 maj 2009 21:07

Den här lille filuren låg på vårt bord ut på altanen när vi kom hem i torsdags. Det tyckte jag var kul. Någonstans sitter det en mås och surar.

Av Elin - 2 maj 2009 19:18

I sann svennebanan-anda festade vi till det på Valborg. Skulle egentligen gått till majbrasan borta i Belmontpark men där var tydligen bara medelålders människor och jag var inte på sånt humör. Det blev UNO och sen bort till Beachcomber 500 meter bort och 1-dollarsdrinkar. Fullt med andra svennar och jag var i mitt esse. Blev bestulen på min hatt, men Alex lyckades få tillbaka den till mig.


Igår hände det inte mycket. Jag cyklade i 3 timmar och tänkte på att jag borde plugga, men var alldeles för rastlös. Sov en liten stund i "parken" vid vattnet. På kvällen åt vi mac´n´cheese hemma hos Marni och tittade på en tramsig film.


Idag är det studiosis serious och ikväll blir det middag och utgång med dans dans dans på det.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards