Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Elin - 13 maj 2009 04:42

Idag kopte jag nya fina skor. Dem satt superbra! Igar hade jag filmkvall med tjejerna - sa himla mysigt! Vi at massa godis *daligt samvete* men ibland far man unna sig. Supermys! Idag var jag pa gymmet - sa himla skont. Korde axlar och armar, dem behovde det. Har inte varit dar pa en vecka nastan. Ikvall har jag lagat smarrig chili con carne till min alskade sambo - supergott! han var gullig och hjalpte mig med disken efterat - alskar verkligen honom!


Nej, jag kommer aldrig ta fel pa de och dem. Varfor ar det sa svart for en del att lara sig? Anvand inte det om ni inte kan, skriv hellre dom isafall. Nej, jag kommer aldrig skriva att saker ar supermysiga, sarskilt inte filmkvallar eller fikor. Nej, jag tycker inte att tjejkvallar ar battre an andra kvallar. Nej, jag kommer aldrig kalla min kille for min sambo. Och nej, jag kommer aldrig tycka att nagon ar snall bara for att han gor det han ska i hemmet.


I'm sorry. Jag tror inte att jag ar battre an nagon annan. Mina egna asikter star mig upp i halsen ibland. Jag gillar ju att det ar demokrati och anarki pa internet och att alla kan fa skriva, aven de som knappt kan. Men jag var tvungen att bli av med lite steam.  Jag ar defintivt ingen sprak-fascist, jag bara stor mig pa saker och det ar sa himla trist for manniskor som stor sig pa saker ar de varsta. Men man kan inte lara gamla hundar att sitta. Och man kan inte hindra mig fran att anvanda klicheer. 


Jag har inget spannande att beratta. Jag har hittat banana-peanutbutter-wraps i en affar pa skolan och ville do av lycka. Jag skriver en uppsats som jag inte vet vad den handlar om.  Jag sjunger Joni Mitchell i min singing class medans de andra sjunger Disney-latar. De tycker att "Shrek" ar den basta film som gjorts. Jag ligger i som en liten igel nu for att kunna vara ledig fredag (Sungod-festivalen har pa UCSD) och lordag och sondag. Jag funderar pa att gora en Meryl Streep i Mama Mia och flytta till Grekland. Sen ska jag lata tre olika man halsa pa mig, precis som hon gor. Eh, typ. 

Av Elin - 13 maj 2009 04:41

Haha, fick precis det roligaste sms:et.


"Sneaky Swede. From now on I will call you Gollum and nothing else." 


Jag alskar ju Gollum!

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards