Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Måndag=OK

Av Elin - 5 maj 2009 05:59

* Amazing upptäckt idag! Sen jag kom hit har jag letat goda bagels (ja, jag vet att jag inte är på östkusten) men de flesta har liksom smält ost och bacon i sig. Idag PÅ CAMPUS AV ALLA STÄLLEN hittade jag bagels med cream cheese och lax. Dog. Av. Lycka.


*Svinpesten (typ) anfaller! Idag såg jag första personen sporta munskyddet på campus. Vi hoppas på att de höjer riskfaktorn upp till en sexa för då måste de stänga UCSD och vi får semester. Utan att någon blir sjuk såklart, vi är inte helt onda.


*Min kärlek till byggarbetarna med cementblandaren håller i sig. Idag spikade de iofs bara upp spånskivor eller nåt sånt, men en av byggarbetarna hade en hjälm (eller hardhat eller vad man säger) som såg ut som en enorm cowboyhatt! Jag drömde mig tillbaka till rodeon...


*Jag hade 106% rätt på tentan förra veckan. Hur är det matematiskt möjligt? Är jag något slags statistiskt unikum?


*Tyvärr gjordes också en mindre rolig upptäckt idag. Det visar sig att många öl och burritos i kombination med att man slutar springa (mina ben är fortfarande ledsna) resulterar i VÄLDIGT trånga byxor. Nu blir det morgonpromenade i gryningen - har ingen lust att köpa nya jeans, det tar evigheter att hitta rätt modell och med mina dvärgben får man vara glad om man hittar byxor där inte halva byxbenen släpar i marken hur högt man än drar upp dom i midjan.



 
 
Ingen bild

thomas

5 maj 2009 08:41

grattis till 106 % rätt kram thomas

 
Ingen bild

Mamsen

5 maj 2009 09:21

Ja, USA kan göra underverk med ens figur. Jag glömmer aldrig Thomas ansikte när han upptäckte vad som hänt med min kropp de tre veckorna jag rest i förväg...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards