Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Elin - 13 mars 2009 23:46

Inte precis. Pucko-Elin strikes again!

Sophia hade kopt ny linsvatska och jag laste inte instruktionerna sa noga i morse utan hallde glatt vatskan pa vanligt maner i ogat. Det var som att halla syra i ogat och det ar nu rott och ser ut som om jag spenderat de tre senaste aren gratandes.

Visade sig att vatskan var 3% hydrogenperoxide ("sant som man anvander for att frata soner kott och muskler fran ett djurben!" sa Alex glatt) och att man skulle blanda den med nagon slags neutraliserande grej. Sa nu ar jag ett antal dollar fattigare, ett vackert oga mindre och maste ga pa antibiotika en vecka. Inga linser pa en vecka heller...kul att man har de storsta glasogonen pa den har sidan jordklotet. Jag blir sa trott.


Dock sag jag och Elin tva sma cocker spaniels aka flak sa att oron och tungor fladdrade imorse. Jag dog. Och jag hittade ett nytt favoritbibliotek precis vid havet dar helgen nu infor finals ska spenderas. Med mitt hemska oga.

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards