Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Fun and games

Av Elin - 30 januari 2009 21:47

Jag vet inte vem jag är längre! Var är rädd-Elin som inte vågar doppa huvudet? Idag var det dags för första surflektionen och jag svalde cirkus 4 liter saltvatten, fick brädan i huvudet 3 gånger och var den enda i klassen som inte lyckades stå upp en enda gång.(Elin/Candy var såklart en natural born surfer och bara gled runt. Kul. jag måste välja mina vänner med mer omsorg.) När vågarna kom och jag började paddla blev jag så exalterad att jag glömde allt jag lärt mig och bara slängde mig upp vilket innebar att jag såklart ramlade varenda gång. But it was so much FUN! Inte en enda gång tänkte jag på hajar, eller fiskar, eller tång eller något annat läskigt. Jag längtar till nästa lektion, även om jag kanske är den sämsta surfaren ever. Har jag blivit en Sporty Spice?

 
 
Ingen bild

Calle

31 januari 2009 03:14

kunde inte candy varit sadar lite kompislojal och fatt fenan pa bradan att skara henne i halspulsadern?
eller, atminstone ramlat av bradan?

jag gillar din attityd! no guts no glory!

 
Ingen bild

THOMAS H

1 februari 2009 03:51

Hej Elin Vad tuff du ser ut o vad tuff du ar. Surfing ar ett tufft yrke Kram T

 
Ingen bild

Thomas

2 februari 2009 03:38

Saknar kommentarer pa bloggen Sen morgon overthere pga tuff lordag Kram Thomas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 16 september 2009 17:22

This time it´s for real. Jag flyttar tillbaka till bloggagratis.se. Som iofs nu också heter bloggplatsen.se men ni fattar ändå va?   Nu finns jag alltså på   fullrullemedsnulle.bloggplatsen.se   Som vanligt handlar det om mig, och som van...

Av Elin - 6 juli 2009 21:03

Jag lämnar den här bloggen och sticker till:   fullrullemedsnulle.blogspot.com   Come along kids, let´s go to:   fullrullemedsnulle.blogspot.com ...

Av Elin - 6 juli 2009 20:34

   http://open.spotify.com/artist/3oDbviiivRWhXwIE8hxkVV  

Av Elin - 6 juli 2009 20:11

I fell in love with a baby.

Av Elin - 3 juli 2009 20:58

- Gå och gräv ner dig Grand Canyon, Skåne är det vackraste som finns. Platt, precis som jag vill ha det, och med böljande fält. Hjärtat brister på en. - Algblomning gör mig ingenting, jag kan bada i timmar ändå nere i det sydskånska vattnet. Varmt oc...

Presentation

Omröstning

Ar Elin bast?
 Ja
 Ja

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards